Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verzeNásledující verze | Předchozí verzeNásledující verzeObě strany příští revize | ||
rizeni:knihovni_sluzby [2022/03/25 18:58] – linda | rizeni:knihovni_sluzby [2022/03/25 19:16] – linda | ||
---|---|---|---|
Řádek 165: | Řádek 165: | ||
<WRAP center info> | <WRAP center info> | ||
- | Podrobně o této problematice pojednávají studijní texty [[https:// | + | Podrobně o této problematice pojednávají studijní texty [[https:// |
</ | </ | ||
Řádek 176: | Řádek 176: | ||
Knihovní fond je nutné [[https:// | Knihovní fond je nutné [[https:// | ||
- | Doporučené klimatické podmínky pro dlouhodobé uložení archivních a knihovních dokumentů definuje ČSN ISO 11799. **Papír** – optimální ochrana: teplota 2-18°C (±1), papír, úseky manuálního ovládání, | + | Doporučené klimatické podmínky pro dlouhodobé uložení archivních a knihovních dokumentů definuje ČSN ISO 11799. **Papír** – optimální ochrana: teplota 2–18°C (±1), papír, úseky manuálního ovládání, |
- | **Vlhkost** v prostorách skladišť s knihovními jednotkami je stanovena 35 – 50 % relativní vlhkosti.((ATELIER ATREA. // | + | **Vlhkost** v prostorách skladišť s knihovními jednotkami je stanovena 35–50 % relativní vlhkosti.((ATELIER ATREA. // |
<WRAP center info> | <WRAP center info> | ||
Řádek 220: | Řádek 220: | ||
<WRAP center info> | <WRAP center info> | ||
- | Více o této problematice pojednává studijní text [[https:// | + | Více o této problematice pojednává studijní text [[https:// |
</ | </ | ||
Řádek 267: | Řádek 267: | ||
Podrobné postupy vymezují [[https:// | Podrobné postupy vymezují [[https:// | ||
- | Podrobně o MVS pojednává studijní text [[https:// | + | Podrobně o MVS pojednává studijní text [[https:// |
</ | </ | ||
Řádek 305: | Řádek 305: | ||
<WRAP center info> | <WRAP center info> | ||
- | Více o této problematice pojednávají studijní texty [[https:// | + | Více o této problematice pojednávají studijní texty [[https:// |
</ | </ | ||
Řádek 316: | Řádek 316: | ||
Prostor pro náctileté má být zařízen tak, aby byl pro tuto skupinu přitažlivý. Měl by být vybaven odpovídajícím nábytkem a dalšími prvky (např. herními, relaxačními apod.) a odpovídající výmalbou. | Prostor pro náctileté má být zařízen tak, aby byl pro tuto skupinu přitažlivý. Měl by být vybaven odpovídajícím nábytkem a dalšími prvky (např. herními, relaxačními apod.) a odpovídající výmalbou. | ||
- | Aktivity pro -náctileté by měly odpovídat jejich zájmu a čtenářským preferencím (např. akce týkající se komiksů, přednášky o zajímavých tématech, práce s internetovými aplikacemi, odborné produkce videí). Zajímavé jsou únikové hry a další společenské aktivity. | + | Aktivity pro náctileté by měly odpovídat jejich zájmu a čtenářským preferencím (např. akce týkající se komiksů, přednášky o zajímavých tématech, práce s internetovými aplikacemi, odborné produkce videí). Zajímavé jsou únikové hry a další společenské aktivity. |
==== Služby pro dospělé ==== | ==== Služby pro dospělé ==== | ||
Řádek 367: | Řádek 367: | ||
<WRAP center info> | <WRAP center info> | ||
- | Podrobně o AKS pojednává také studijní text [[https:// | + | Podrobně o AKS pojednává také studijní text [[https:// |
</ | </ | ||
Řádek 387: | Řádek 387: | ||
<WRAP center info> | <WRAP center info> | ||
- | Podrobně o této problematice pojednává studijní materiál s názvem | + | Podrobně o této problematice pojednává studijní materiál s názvem |
</ | </ | ||