Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
| Obě strany předchozí revizePředchozí verze | |||
| rizeni:test3 [2021/11/01 19:11] – vitr | rizeni:test3 [2021/11/01 19:14] (aktuální) – vitr | ||
|---|---|---|---|
| Řádek 1: | Řádek 1: | ||
| + | [[rizeni: | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | Testovací stránka 3 | ||
| + | - Formuje se pracovní meziresortní skupina, která by měla naplňovat a strategicky řešit Memorandum o spolupráci MŠMT a MK - do této skupiny se mnou počítá pan Beran, náměstek (nyní dočasně zástupce náměstka) ministra Plagy, ve skupině bude také Jana Linhartová v této skupině. | ||
| + | * Nečíslovaný seznams Beranem jsem jednala na KKS v Olomouci a domluvili jsme se, že jakmile se uklidní situace po volbách, začne skupina pracovat - jedním z prvních kroků bude průzkum spolupráce škol a knihoven - je to zrcadlení průzkumu, který už je za knihovny hotov. | ||
| + | * Nečíslovaný seznamv další fázi by měly být intervenční aktivity do rámcových vzdělávacích programů, jejichž revize už je zahájena. Tady vnímám silnou potřebu, aby knihovny dokázaly nést konkrétní témata a oblasti, které by měly být zasazeny do těch RVP s tím, že tuto agendu odpovědně nesou a jsou schopny zajistit edukačně knihovny. | ||
| + | |||
| + | Jak vytvořit novou stránku | ||
| + | Jak vytvořit novou stránku | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | ======Snažím se s tím něco dělat===== | ||
| + | ===== Nadpis nejvyšší úrovně ===== | ||
| + | ==== Dálší nadpis ==== | ||
| + | === == Nový nadpis ===== | ||
| + | ==== Klesám níže ==== | ||
| + | ===== Ještě jednou klesám ===== | ||
| + | ====== Teď nevím, kde jsem, vypadl mě internet ====== | ||
| + | |||
| + | ==== Nový pokus ==== | ||
| + | * Bod 1 | ||
| + | * Bod 2 | ||
| + | * Bod 3 | ||
| + | <WRAP center round box> | ||
| + | <WRAP center round tip 60%> | ||
| + | Napsat souvislý text. | ||
| + | </ | ||
| + | | ||
| + | </ | ||
| + | |||
| + | Zkouším udělat druhou poznámku. Poznámka ((druhá poznámka)) | ||
| + | //Zkouším kurzívu// pokračuji v textu | ||
| + | **Zkouším tučně, zkouším tučně** | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | ===== Druhá úroveň ===== | ||
| + | ==== Třetí úroveň ==== | ||
| + | ===== Vyšší úroveň ===== | ||
| + | ====== Ještě vyšší úroveň ====== | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||