Jak řídit knihovnu

Příručka pro začínající vedoucí/ředitele knihoven

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


rizeni:test3

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
rizeni:test3 [2021/11/01 19:00] vitrrizeni:test3 [2021/11/01 19:14] (aktuální) vitr
Řádek 1: Řádek 1:
 +[[rizeni:knihovni_zakon|]]
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 Testovací stránka 3 Testovací stránka 3
   - Formuje se pracovní meziresortní skupina, která by měla naplňovat a strategicky řešit Memorandum o spolupráci MŠMT a MK - do této skupiny se mnou počítá pan Beran, náměstek (nyní dočasně zástupce náměstka) ministra Plagy, ve skupině bude také Jana Linhartová v této skupině.   - Formuje se pracovní meziresortní skupina, která by měla naplňovat a strategicky řešit Memorandum o spolupráci MŠMT a MK - do této skupiny se mnou počítá pan Beran, náměstek (nyní dočasně zástupce náměstka) ministra Plagy, ve skupině bude také Jana Linhartová v této skupině.
   * Nečíslovaný seznams Beranem jsem jednala na KKS v Olomouci a domluvili jsme se, že jakmile se uklidní situace po volbách, začne skupina pracovat - jedním z prvních kroků bude průzkum spolupráce škol a knihoven - je to zrcadlení průzkumu, který už je za knihovny hotov.    * Nečíslovaný seznams Beranem jsem jednala na KKS v Olomouci a domluvili jsme se, že jakmile se uklidní situace po volbách, začne skupina pracovat - jedním z prvních kroků bude průzkum spolupráce škol a knihoven - je to zrcadlení průzkumu, který už je za knihovny hotov. 
   * Nečíslovaný seznamv další fázi by měly být intervenční aktivity do rámcových vzdělávacích programů, jejichž revize už je zahájena. Tady vnímám silnou potřebu, aby knihovny dokázaly nést konkrétní témata a oblasti, které by měly být zasazeny do těch RVP s tím, že tuto agendu odpovědně nesou a jsou schopny zajistit edukačně knihovny.  Za sebe tam vidím informační gramotnost, také některé aspekty čtenářské gramotnosti a čtenářství, některé oblasti mediální gramotnosti.    * Nečíslovaný seznamv další fázi by měly být intervenční aktivity do rámcových vzdělávacích programů, jejichž revize už je zahájena. Tady vnímám silnou potřebu, aby knihovny dokázaly nést konkrétní témata a oblasti, které by měly být zasazeny do těch RVP s tím, že tuto agendu odpovědně nesou a jsou schopny zajistit edukačně knihovny.  Za sebe tam vidím informační gramotnost, také některé aspekty čtenářské gramotnosti a čtenářství, některé oblasti mediální gramotnosti. 
 +
 +Jak vytvořit novou stránku
 +Jak vytvořit novou stránku
  
  
rizeni/test3.txt · Poslední úprava: 2021/11/01 19:14 autor: vitr