Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


hf:univerzalni:personal

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Následující verzeObě strany příští revize
hf:univerzalni:personal [2020/09/26 15:20] evahf:univerzalni:personal [2020/09/26 16:50] eva
Řádek 7: Řádek 7:
 ===== - Znalosti a kompetence personálu ===== ===== - Znalosti a kompetence personálu =====
  
 +<WRAP center round box >
 **(2.1) Všichni pracovníci ve službách uživatelům mají základní znalosti a dovednosti nezbytné pro poskytování služeb uživatelům se specifickými potřebami. Kvalifikace pracovníků v této oblasti je průběžně zvyšována.** **(2.1) Všichni pracovníci ve službách uživatelům mají základní znalosti a dovednosti nezbytné pro poskytování služeb uživatelům se specifickými potřebami. Kvalifikace pracovníků v této oblasti je průběžně zvyšována.**
 +</WRAP>
 +
  
  
Řádek 30: Řádek 33:
 ===== - Pověřený pracovník ===== ===== - Pověřený pracovník =====
  
 +<WRAP center round box >
 **(2.2) V závislosti na velikosti populace a potenciálním počtu klientů je v provozní době zajištěna přítomnost pracovníka kvalifikovaného pro práci a komunikaci s klienty se specifickými potřebami jak na obecné úrovni, tak speciálně v oblasti týkající se konkrétní cílové skupiny.** **(2.2) V závislosti na velikosti populace a potenciálním počtu klientů je v provozní době zajištěna přítomnost pracovníka kvalifikovaného pro práci a komunikaci s klienty se specifickými potřebami jak na obecné úrovni, tak speciálně v oblasti týkající se konkrétní cílové skupiny.**
 +</WRAP>
 +
  
 === - Asistenční služba === === - Asistenční služba ===
Řádek 38: Řádek 44:
 <WRAP center round tip> <WRAP center round tip>
 **Jak na to:** \\ **Jak na to:** \\
-Hlubší znalosti je možné získat např. pravidelným kontaktem s cílovou skupinou uživatelů se specifickými potřebami, při společných programech, účastí na seminářích věnovaných této problematice, návštěvami škol, domovů, stacionářů a dalších zařízení pracujících s lidmi se specifickými potřebami, studiem literatury, navázáním spolupráce s dalšími knihovnami pracujícími s danou cílovou skupinou a vzájemnou výměnou zkušeností. Jinou možností je stáž ve vybraných organizacích pracujících s lidmi se specifickými potřebami, a to pod vedením odborníků, kteří na konci stáže práci knihovníka s klienty zhodnotí a upozorní na případné chyby či nedostatky, nebo schůzky knihovníků přímo s rodiči, pečovateli nebo asistenty osob se specifickými potřebami+Hlubší znalosti je možné získat např.  
 +  * pravidelným kontaktem s cílovou skupinou uživatelů se specifickými potřebami,  
 +  * při společných programech, účastí na seminářích věnovaných této problematice,  
 +  * návštěvami škol, domovů, stacionářů a dalších zařízení pracujících s lidmi se specifickými potřebami,  
 +  * navázáním spolupráce s dalšími knihovnami pracujícími s danou cílovou skupinou a vzájemnou výměnou zkušeností
 +  * studiem literatury 
 + 
 +Jinou možností je stáž ve vybraných organizacích pracujících s lidmi se specifickými potřebami, a to pod vedením odborníků, kteří na konci stáže práci knihovníka s klienty zhodnotí a upozorní na případné chyby či nedostatky, nebo schůzky knihovníků přímo s rodiči, pečovateli nebo asistenty osob se specifickými potřebami
 </WRAP> </WRAP>
  
hf/univerzalni/personal.txt · Poslední úprava: 2020/09/26 17:34 autor: eva