Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verzeNásledující verze | Předchozí verze | ||
rizeni:test4 [2021/11/01 18:44] – maries | rizeni:test4 [2021/11/01 19:10] (aktuální) – maries | ||
---|---|---|---|
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
- | Testovací stránka 4 | ||
- | Tučně**Tučně** | ||
- | nadpis | ||
- | ===== Ekonomické řízení ===== | ||
- | ====== Zdroje financování knihovny ====== | ||
- | |||
- | Většina knihoven je financována z veřejných zdrojů, tj. z rozpočtu obcí, měst, škol, vědeckých ústavů a dalších institucí, které provozují knihovny. Ze státního rozpočtu je financován jen omezený počet ústředních knihoven, jako jsou NK ČR, Národní technická knihovna, Národní lékařská knihovna apod. Dalším zdrojem jsou příjmy z vlastní činnosti. | ||
- | ===== Mimozdrojové financování ===== | ||
- | | ||
- | ====== Sestavení návrhu rozpočtu ====== | ||
- | , rozpočtu a střednědobého výhledu | ||
- | Veřejná zakázka | ||
- | V souladu s § 42 zákona může zadavatel k provádění úkonů pověřit komisi. (zákon dává zadavateli možnost, ale neukládá povinnost). | ||
- | Úkony hodnotící komise | ||
- | V průběhu zadávacího/ | ||
- | • posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím/ | ||
- | • hodnocení nabídek. | ||
- | Zákonem není stanoveno pořadí jednotlivých úkonů pro výběr dodavatele od ukončení otevírání nabídek až do uzavření smlouvy. Zadavatel, případně hodnotící komise, může nejdříve posoudit nabídky, resp. podmínky účasti v řízení, a posléze hodnotit nabídky. Také může nejprve vyhodnotit nabídky a poté posoudit splnění podmínek účasti v řízení, případně může posoudit podmínky v účasti v řízení pouze u nabídky vybraného dodavatele, u něhož ovšem musí posoudit podmínky účasti vždy. | ||
- | Postup zadavatele či komise při posuzování a hodnocení nabídek nemá konkrétní pořadí, jednotlivé kroky nejsou podmíněny jinými kroky – pouze jsou dána pravidla, co musí nabídka vybraného dodavatele dle zadávací dokumentace splňovat. Záleží na zadavateli (příp. na komisi), v jakém pořadí bude nabídky zpracovávat, | ||
- | ===== Výstupy těchto činností ===== | ||
- | jsou ve všech případech shodné, resp. se promítnou do konečné jedné Zprávy o hodnocení nabídek a celkové Písemné zprávy zadavatele. | ||
- | ====== Podmínky účasti v řízení ====== | ||
- | • stanovení kvalifikace a způsobilosti dodavatele, | ||
- | • technické podmínky vymezující předmět veřejné zakázky, | ||
- | |||
- | Zadavatel by proto měl zpracování zadávací dokumentace věnovat náležitou pozornost. | ||
- | |||
- | Platí ale, že požadavek na podrobnost zadávacích podmínek je vztažen k umožnění účasti dodavatelů, | ||
- | |||
- | Zadavatel nemusí zadávací podmínky sestavovat tak podrobně, aby součástí nabídky mohl být podepsaný návrh smlouvy. Ve druzích zadávacího řízení obsahujících jednání by to nebylo možné. | ||
- | |||
- | • * Nečíslovaný seznamtechnická kvalifikace | ||
- | o * Nečíslovaný seznamtypicky významné realizované zakázky v minulosti, zkušenosti členů realizačního týmu, opatření v oblasti řízení z hlediska ochrany životního prostředí apod. | ||
- | • * Nečíslovaný seznamtechnické podmínky vymezující předmět veřejné zakázky | ||
- | o posouzení, | ||
- | • * Nečíslovaný seznamobchodní nebo jiné smluvní podmínky | ||
- | o posouzení, | ||
- | • * Nečíslovaný seznamzvláštní podmínky plnění veřejné zakázky | ||
- | o posouzení, | ||
+ | [[rizeni: | ||
+ | [[http:// | ||