Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


aks:informacni_kampan_pro_uzivatele

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
aks:kampan_pro_uzivatele [2019/09/19 17:49] evaaks:informacni_kampan_pro_uzivatele [2019/10/06 08:22] (aktuální) linda
Řádek 1: Řádek 1:
-====== -#23 Školení ivatelů ======+====== -#24 Informační kampaň pro ivatele ======
  
- +V souvislosti se změnou knihovního softwaru nesmíte zapomenout na informační kampaň pro uživateleJe nutné počítat s tím, že většina uživatelů nemá ráda, když dojde ke změně funkcí, které byli zvyklí využívat. Proto je důležité v informační kampani vyzdvihnout výhody, které změna softwaru uživatelům přinese (např. možnost zasílání e-mailových výpisů, možnost výpůjčky e-knih, nové discovery rozhraní apod.). Výhodou je, pokud před změnou softwaru proběhl průzkum potřeb uživatelů, ve kterém uživatelé požadovali funkce, které nový software přináší.
- +
-Školení uživatelů je obvykle součástí **informační kampaně provázející změnu knihovního softwaru**Většina uživatelů nemá ráda, když dojde ke změně funkcí, které byli zvyklí využívat. Proto je důležité v informační kampani vyzdvihnout výhody, které změna softwaru uživatelům přinese (např. možnost zasílání e-mailových výpisů, možnost výpůjčky e-knih, nové discovery rozhraní apod.). Výhodou je, pokud před změnou softwaru proběhl průzkum potřeb uživatelů, ve kterém uživatelé požadovali funkce, které nový software přináší.+
  
 Informační kampaň pro uživatele by měla začít ještě předtím, než proběhne samotná změna softwaru, např. s předstihem jednoho až dvou měsíců. Pokud jde o větší změnu, je možné začít na ni uživatele připravovat postupně, např. s využitím různých kreativních marketingových metod (kromě letáků nebo informací na webu a sociálních sítí např. také pomocí videí, bannerů, transparentů, interaktivních her aj.). Informační kampaň pro uživatele by měla začít ještě předtím, než proběhne samotná změna softwaru, např. s předstihem jednoho až dvou měsíců. Pokud jde o větší změnu, je možné začít na ni uživatele připravovat postupně, např. s využitím různých kreativních marketingových metod (kromě letáků nebo informací na webu a sociálních sítí např. také pomocí videí, bannerů, transparentů, interaktivních her aj.).
Řádek 12: Řádek 10:
  
 <WRAP center round tip> <WRAP center round tip>
-Tip: Zeptejte se dodavatele nebo provozovatele softwaru, zda nemá k dispozici informace nebo návody pro uživatele.+Zeptejte se dodavatele nebo provozovatele softwaru, zda nemá k dispozici informace nebo návody pro uživatele.
 </WRAP> </WRAP>
 +
 +<-skoleni_pracovniku|23. Školení pracovníků^obsah|Obsah^strategie_prechodu|25. Strategie přechodu->
  
aks/informacni_kampan_pro_uzivatele.1568908188.txt.gz · Poslední úprava: 2019/09/19 17:49 autor: eva